Spośród 10 prac, które napłynęły z całej Polski, pięcioosobowa komisja konkursowa wybrała projekt autorstwa Roberta Siudakiewicza z Koszalina.
- Spełnił niemal wszystkie nasze oczekiwania dotyczące symboliki Faktorii i był profesjonalnie przygotowany - wyjaśnia Radosław Gucwa, kierownik Referatu Współpracy i Promocji Urzędu Miasta Pruszcz Gd. - Jednak brakuje w nim wyraźnego odniesienia do naszego miasta, dlatego trochę to logo zmodyfikujemy.
Po podpisaniu umowy ze zwycięzcą konkursu i scedowaniu praw autorskich od stycznia miasto rozpocznie intensywną kampanię promującą Faktorię. Nowa atrakcja Pruszcza będzie pokazywana m.in. na targach turystycznych w Berlinie.
Na terenie Faktorii będzie można zobaczyć, jak 2000 lat temu wyglądały kontakty handlowe Pomorza z Imperium Rzymskim.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?