Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nasza interwencja. Mieszkaniec os. Debiut w Pruszczu Gdańskim od miesięcy prosił o naprawy w budynku

Redakcja
Z prośbą o interwencję zgłosił się do nas Czytelnik mieszkający na os. Debiut przy ul. Dybowskiego. Jak mówi, przez wiele miesięcy nie może doprosić się napraw części wspólnej budynku.

- Czuję się, jakbym był częścią serialu „Alternatywy 4” - żali się Krzysztof Blacharski, który nieco ponad rok temu zamieszkał w budynku Debiut I w Pruszczu Gd.

Problemy z bramą, śmietnikiem i kafelkiem na korytarzu

- Ani inwestor, ani zarządca budynku nie kwapią się do wykonywania napraw. Od samego początku nie działa kilkanaście włączników oświetlenia, a metalowa brama do śmietnika od początku założona była przez partacza i naprawiana przez kolejnego – żali się nasz Czytelnik.
To jednak jeszcze nie wszystkie jego uwagi. :

- Wielokrotnie zgłaszałem problem pękniętego kafelka na korytarzu na parterze. W końcu, po kilkunastu miesiącach, inwestor zdecydował się zareagować. W jaki sposób? Zdemontował bramkę oddzielającą parter od schodów do hali garażowej. To właśnie pod tą bramką było pęknięcie. Sęk w tym, że bramka miała chronić np. dzieci przed upadkiem ze schodów. Bramka jest zdemontowana, a na płytkę ciągle czekamy – opowiadał naszej redakcji pan Krzysztof.

Deweloper i zarządca odpowiadają

O odniesienie się do całej sytuacji poprosiliśmy firmę INPRO – dewelopera oraz firmę Veidik – zarządcę budynku.
W imieniu INPRO wypowiedziała się Daria Popławska z działu marketingu:
- W odniesieniu do wymienionych uwag - większość z nich tj. problemy z czujnikami ruchu na klatce czy opadnięte drzwi do śmietnika zostały już naprawione.
Przedstawicielka dewelopera dodaje, że uszkodzona płytka została wymieniona. – Sprawa ta przedłużyła się ze względu czasowy brak dostępności identycznej płytki na wymianę. O przyczynie i przewidywanym opóźnieniu informowaliśmy klienta drogą telefoniczną na początku miesiąca. Chcielibyśmy również nadmienić, że nie uchylamy się od napraw gwarancyjnych. Na te, jak i na inne zgłaszane problemy zawsze staramy się reagować najszybciej, jak to możliwe – mówi Popławska.
Głos zabrał także Paweł Ejkszo, dyrektor ds. obsługi nieruchomości, z firmy Veidik:
- Osiedle Debiut I jest Osiedlem nowym i posiada jeszcze gwarancję, dlatego usterki takie jak te zgłoszone przez Czytelnika, są zgłaszane w ramach obowiązującej gwarancji do dewelopera. Z naszej strony zostały zachowane wszelkie standardy dotyczące procedowania zgłaszanych usterek. Usterki dotyczące oświetlenia, jak i drzwi od śmietnika zostały już przez dewelopera usunięte – informuje Ejkszo. Przyznał też, że bramka, o której mówi Czytelnik, została zdemontowana zbyt pochopnie przez firmę podwykonawczą dewelopera, która wykonała jej demontaż, zanim otrzymała niezbędną do wymiany płytkę.

Po naszej interwencji u dewelopera i zarządcy otrzymaliśmy informację od pana Krzysztofa, że rzeczywiście doszło do napraw wymienionych elementów. Niestety kafelek na korytarzu... znowu pękł tuż po montażu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na pruszczgdanski.naszemiasto.pl Nasze Miasto