W pierwszym etapie uczestnictwa w projekcie odbyła się indywidualna rozmowa wstępna z uczniami prowadzona przez doradcę zawodowego, który na podstawie testów diagnostycznych oraz wywiadu pogłębionego przeprowadził badanie predyspozycji osobowych i zawodowych.
- Celem badania była identyfikacja potrzeb szkoleniowych każdego uczestnika, jego możliwości w zakresie dalszego doskonalenia i rozwijania kompetencji oraz diagnoza jego umiejętności, predyspozycji, problemów społecznych bądź zawodowych - informują przeprowadzający badanie. - Analiza wyników umożliwiła opracowanie programu kształcenia dostosowanego do poziomu i wymagań uczestników.
Uczniowie podzieleni na dwie grupy, w ramach zajęć, będą podnosić kompetencje w obszarze architektury i designu, a także kompetencje ekonomiczne. 9 grudnia odbyły się pierwsze całodniowe warsztaty w Sopockiej Wyższej Szkole. Uczniowie - studenci zgłębiali tajniki wiedzy pod czujnym okiem wykładowców.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?