Problemy wynikały z wdrażania nowego systemu informatycznego. Jak informowała Energa w 2016 r., problem z zaległymi rachunkami dotknął 4% klientów, czyli ok. 80 tys. osób – obecnie na faktury czeka jeszcze 2 tys.
Zobacz także: Energa kontra Fundacja Światowe Centrum Pokoju
– Wszystko to było winą decyzji o migrowaniu danych klientów do niestabilnego systemu, przez co doszło do nieprawidłowości i problemów z fakturowaniem. Ten temat mamy już jednak za sobą – informuje – prezes Daniel Obajtek.
Energa uspokaja klientów, którzy w ostatnich miesiącach otrzymali skumulowane faktury. W sprawie przedłużenia terminu spłaty należy kontaktować się z infolinią 555 555 555. Spółka zapowiada indywidualne podejście do każdego klienta.
Gigantyczne rachunki za prąd trafiły do mieszkańców Płocka
wideo: x-news
Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?